Sådan fungerer det

Komplet KøberrådgivningTM er et ekspertfællesskab for rådgivere inden for bolighandel. Vi dækker alle aspekter indenfor byggerådgivning, ejerskifte- og husforsikringer, prisforhandling, juridisk sagsbehandling, tinglysning, skødeskrivning og refusionsopgørelse. Vi er modstykket, til den konventionelle måde, at gennemføre en bolighandel på, hvor I skal finde og vælge rådgivere forskellige steder med forskellige interesser.

Alle kan ikke være eksperter på alle områder. Derfor har vi samlet de førende eksperter på hver deres område, for sammen, at tilbyde Komplet KøberrådgivningTM.

Kundetilfredshed

Kundetilfredshed er essentielt for os. Vi ved godt at alle forløb er individuelle, og derfor skal tilpasses derefter. Det er heller ikke alle kunder, der har behov for alle vores ydelser. Vi har sammensat nogle rådgivningspakker, som vi anbefaler. Men ønsker I en anden pakke, så sammensætter vi denne, så den passer til jeres behov.

Forløbet i vores rådgivning, kunne være følgende:

I tager kontakt til os på 70 40 42 43 eller via mail på info@kompletkr.dk.

Hvis I ringer til os, tager vi en snak om hvad jeres situation og behov er. På den måde kan vi afdække, hvilket omfang af rådgivere I har brug for.

Hvis I sender os en mail, foregår det stort set på samme måde. Vi besvarer e-mailen eller ringer jer op, alt efter hvad I ønsker, så vi kan tage en snak om jeres situation og behov.

Når vi i fælleskab har fundet frem til, hvad og hvem I har behov for, bliver I kontaktet af de relevante rådgivere, så vi kan aftale det videre forløb.

Det er vigtigt for os, at I er trygge i hele processen. Vi laver derfor altid en rådgivningsaftale, hvor vi specifikt aftaler, hvilke ydelser I modtager og hvad det koster. På den måde er vi sikre på at indfri jeres ønsker og forventninger.

Hvis I har spørgsmål til vores ydelser, eller den måde vi arbejder på, så vil vi meget gerne høre fra jer.

Åbenhed og gennemsigtighed er fundamentet for et godt samarbejde.

Udfyld kontaktformularen,
eller ring til os på